Jak wyciągnąć „lajki” od użytkowników?

Kilka dni temu dostaliśmy na skrzynkę kontakt@fejsik.pl maila z linkiem do tej strony. Na początku myśleliśmy, że to kolejna, ambitna, „nietuzinkowa” kampania jakiejś kreatywnej agencji reklamowej. Lecz wszystko wskazuje na to, że akcja „iPad do Karola” to nie ściema a sprytny pomysł na zbieranie „lajków”. O co chodzi?

Historia jest prosta: koleżanka Ala dostała od firmy Apple wiadomość „This Valentine’s Day, give the one and only iPad”. Wrzuciła ją na Facebooka z informacją, że jeśli 1000 osób kliknie w “Lubię to!” pod tym wpisem, to kupi swojemu mężowi iPada. A ponieważ Karol, czyli jej mąż, jest moim dobrym kumplem, to organizuję mu tę akcję. Kto wie, może da poklikać – pisze organizator akcji.

Na szczęście są dowody na to, że koleżanka Ala rzeczywiście obiecała Karolowi iPada. Karol jest kryty.

Co ma fanpejdż do wpisu żony? – Przecież miało być 1000 polubień wpisu Ali, a nie tej strony. Tak, zgadza się. Niemniej Ala napisała w jednym z komentarzy, że wszystkie chwyty dozwolone. A ponieważ jej wpisu nie może polubić nikt spoza grona jej znajomych (takie mechanizmy Facebooka), więc chwytem stało się zrobienie strony fanowskiej tej akcji – wyjaśnia prowodyr.

Znajdziecie ją pod tym linkiem i tu możecie wesprzeć „lajkiem” Karola http://www.facebook.com/pages/A… . Co z tego będziemy mieli? – Jeśli akcja się powiedzie, to może nakręcimy jakieś filmiki, porobimy zdjęcia, może będą głupie miny i zabawne sytuacje – obiecuje organizator.

Kolejna akcja reklamowa? Jak oceniacie?

Post Created 20

Dodaj komentarz

Related Posts

Begin typing your search above and press enter to search. Press ESC to cancel.