Użytkownicy nie ufają Facebookowi. Aż czterech na pięciu facebookowiczów ma ambiwalentny stosunek odnośnie do bezpieczeństwa danych, którymi dzieli się na portalu. I trudno im się dziwić, skoro Facebook słabo dba o prywatność swoich wyznawców.

Z badań Netpop Research wynika, że brak zaufania internautów może osłabić siłę marki.

Użytkownicy są przekonani, że o ich prywatność bardziej od Facebooka dba YouTube. Ale to nie wszystkie dane. Okazuje się także, że społecznościowi maniacy w końcu poszli po rozum do głowy:

  • 7 proc. z nich interesuje się facebookową polityką prywatności,
  • 38 proc. użytkowników Facebooka ma ambiwalentny stosunek do polityki prywatności portalu społecznościowego,
  • tylko 15 proc. użytkowników Facebooka nie dba o portalową politykę prywatności.

A czy Wy ufacie społecznościowemu gigantowi?