Aromamarketing – zapach przyciągający klientów

Zapach przyciąga klientów, dlatego w punktach gastronomicznych jest to bardzo ważny element, ponieważ nie tylko, w restauracji, liczy się smak, ale także i zapach. Określony system POS pozwala na rozreklamowanie danego miejsca informując klientów o dobrym smaku, ale i także zachęcając ich przyjemnym i bardzo dobrym zapachem. Więcej informacji o tym, czym jest aromamarketing, znajdziesz w naszym artykule lub pod linkiem: https://gastro.pl/aromamarketing-marketing-zapachowy-w-twojej-restauracji/.

AROMAMARKETING

Aromamarketing są to różnego rodzaju kompozycje zapachowe, które zachęcają klienta, pobudzają jego emocje i dają możliwość zbudowania w odczuciu klienta, dobrej marki danej firmy. Klient zdecyduje się na wejście do danej restauracji tylko wtedy, gdy zapach w niej będzie przyjemny i przyjazny. Zmysł zapachu odgrywa bardzo dużą rolę i decyduje w dużej mierze, czy dana restauracja, punkt gastronomiczny czy sklep będą atrakcyjnym miejscem dla klientów.
Dla tego też system POS odgrywa ogromną rolę również w aromamarketingu.

KLIENT ZWRÓCI UWAGĘ NA ZAPACH

Każdy klient zawsze zwróci uwagę na zapach, przyjemny zapach zawsze zaintryguje klienta i sprawi, że z ciekawości zajrzy tam skąd bierze się ten zapach. To właśnie dobry i jedyny w swoim rodzaju zapach może sprawić, że dana restauracja będzie miejscem chętnie odwiedzanym przez klientów. Odpowiedni zapach da dobre samopoczucie klientom i może sprawić, że będą chcieli w danym lokalu przebywać przez długi czas.

NIE WSZYSTKO KOŃCZY SIĘ NA DOBRYM ZAPACHU

Oczywiście, że nie wszystko zależy od dobrego zapachu. Aromamarketing jest narzędziem ale nie sprawi, że w restauracji o złej i niesmacznej kuchni klienci będą siedzieć tylko ze względu na dobry zapach. System POS jest w takim przypadku tylko jednym z elementów sukcesu.

JAKI ZAPACH JEST NAJLEPSZY W RESTAURACJI?

W kuchni zapachy są różne, aby jednak w danej restauracji unosił się zapach przyjemny, trzeba neutralizować złe i niedobre zapachy.
Najlepiej jest gdy w danym punkcie gastronomicznym unosi się zapach charakterystyczny dla potraw, zapach, który znacznie wzmacnia aromat serwowanych potraw. Tego rodzaju zapachy intrygują i powodują, że dane miejsce staje się charakterystyczne i jedyne w swoim rodzaju. Dobrze jest także, gdy zapachy potraw gotowanych w kuchni i serwowanych łączą się z zapachem kwiatów, które zdobią dane miejsce. Wszystkie zapachy powinny być naturalne, kojarzone z daną kuchnią serwowaną w restauracji, powinny podkreślać smak i zwracać na siebie uwagę klientów.

DORADZTWO AROMA

Decydując się na określony zapach, doskonale dając sobie radę z neutralizacją zapachów przykrych, możemy dany zapach rozpylać w restauracji poprzez spray, dozownik lub wkładkę elektryczną. W przypadku gdy jest nam trudno określić czy wybrany przez nas zapach przyniesie nam sukces, dobrze jest zasięgnąć rady specjalistów.
Eksperci potrafią pomóc nam dobrać odpowiedni zapach, który będzie kojarzony tylko i wyłącznie z naszą restauracją. Zapach powinien kojarzyć się z serwowanymi daniami ale równocześnie nie powinien być zbyt mocny i intensywny. Wybranie dobrego zapachu może przyczynić się, że klienci będą zadowoleni i z naszej kuchni i z otoczenia, w którym przyjdzie im jeść serwowane potrawy.

Post Created 23

Dodaj komentarz

Related Posts

Begin typing your search above and press enter to search. Press ESC to cancel.