Największym hitem kwietnia okazał się Serce i Rozum, który jest od tej chwili drugim po Demotywatorach polskim fan page’m posiadającym milion fanów. Wyzwanie rzucone przez Komixxy.pl Podejmij wyzwanie. Spróbuj napisać te 3 słowa w 3 komentarzach tak, aby nikt Ci nie przerwał: ME GUSTA KOMIXXY zaangażowało w tym miesiącu prawie 16 tysięcy facebookowiczów. Tym samym Komixxy.pl utrzymują prowadzenie sprzed miesiąca, kolejny raz publikując najpopularniejszy post na polskim Facebooku.

Demotywatory są w dalszym ciągu największym fan page’m na polskim Facebooku, lecz liczba ich fanów nie wzrastała już tak znacząco jak w ubiegłych miesiącach. Wśród pozostałych największych fanstron nie odnotowano spektakularnych wzrostów. Kwejk, Kuba Wojewódzki oraz Allegro powiększyli swoją liczbę fanów zaledwie o kilkanaście procent. Dużym wzrostem mogli za to pochwalić się w tym miesiącu operatorzy sieci komórkowych Play, Orange Polska oraz Plus. Ich fan page powiększyły się o ponad 20 proc.

Wśród polskojęzycznych, komercyjnych stron, w pierwszej piątce znalazły się w kwietniu: Demotywatory, Serce i Rozum, KWEJK.PL, Kuba Wojewódzki oraz Allegro.

Najwięcej zaangażowanych fanów posiadają nadal fanstrony rozrywkowe: KWEJK.pl (ponad 179 tys. fanów) oraz Demotywatory (prawie 110 tys. fanów). Te dwa fan page wyróżniają się w kwietniu także największą interaktywnością z fanami. W tym miesiącu dorównują im fan page sportowe Star-Typ Sport oraz FCBarca.com, co ma zapewne związek z niedawno zakończonym półfinałem Ligi Mistrzów oraz porażki drużyny FC Barcelona.

Kwiecień pod kątem rankingu liczby osób, które o tym mówią był pechowy dla Demotywatorów. Fan page utrzymywał się od początku roku na drugiej pozycji, w tej chwili spadł na piątą. W rankingu nadal prowadzi Kwejk, awansowały również Serce i Rozum, Orange oraz Play.

Kuba Wojewódzki nie pozwolił zapomnieć swoim fanom o rocznicy katastrofy smoleńskiej, jego post opublikowany w dniu 10 kwietnia zebrał ponad dwadzieścia tys. lajków. Walkę Marcina Najmana z Robertem Burneiką w ramach rozgrywek MMA zatytułowaną Nie ma lipy, opublikowaną w całości na oficjalnym fan page’u Burneiki zalajkowało ponad czternaście tysięcy facebookowiczów.

Poniżej wykres z wynikami dla najpopularniejszych stron komercyjnych w polskojęzycznym Facebooku za kwiecień.

—-

źródło: Fanpage Trends

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

6 Replies to “Fanpage Trends – kwiecień 2012

  1. jakie to jest żałosne, że ludzie klikają „lubię to” na te wszystkie głupie strony typu ciasteczkowy potwór czy serce i rozum itd….

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.