Facebook jest pazerny. I dlatego w kwietniu zaserwuje nam nową, marketingową papkę – reklamy po wylogowaniu. Skomplikowane? Wcale nie. Po opuszczeniu społecznościowego podwórka dostaniemy w twarz gigantycznym spotem – donosi serwis venturebeat.com.

To żadna nowość – podobne rozwiązania oferują swoim klientom inni internetowi giganci, m.in. Yahoo czy Microsoft. Co warte podkreślenia użytkownicy zazwyczaj ignorują promocyjne wygibasy i po zakończeniu pracy z danym serwisem po prostu zamykają przeglądarki.

Każdego dnia z Facebooka wylogowuje się aż 37 milionów osób – na takim tłumie można nieźle zarobić. Ile? Tego jeszcze nie wiemy. Ale na stronie głównej portalu, która wyświetla się po logoucie, jest całe mnóstwo miejsca do wykorzystania.

Reklamy po wylogowaniu to tylko jedna z czterech nowych propozycji Facebooka dla reklamodawców, zawartych w tzw. pakiecie „Premium”.

Pozostałe to Reach Generator, czyli narzędzie do promowania postów w strumieniu Aktualności, reklamy na platformach mobilnych i marketingowe wpisy do złudzenia przypominające publikacje użytkowników.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.