Bez rewolucji – tak w dwóch słowach scharakteryzować można najnowszy Megapanel. W zestawieniu najpopularniejszych witryn w Polsce w lipcu br. Facebook spadł o jedno oczko, zaś dwa miejsca w górę awansował Onet.pl.

Poczciwa NK.pl utrzymała 9. pozycję z ponad półmilionowym spadkiem (grubo ponad). W lipcu Facebookowi ubyło 480 tysięcy użytkowników, ale to zapewne krótkotrwały odpływ wakacyjny.

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych według zasięgu miesięcznego (Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2012):

1. Grupa Google – 17 302 414 RU
2. Grupa Onet.pl – 13 318 983 RU
3. Facebook.com – 13 256 421 RU (w czerwcu 13 737 745 RU)
4. YouTube.com – 12 837 570 RU
5. Grupa Wirtualna Polska – Orange – 12 289 281 RU
6. Grupa Allegro.pl – 11 337 974 RU
7. Grupa Interia.pl – 11 309 417 RU
8. Grupa Gazeta.pl – 11 252 139 RU
9. Grupa Nk.pl – 9 746 793 RU (w czerwcu 10 317 129 RU)
10. Grupa O2.pl – 9 388 230 RU

Z pierwszej trójki wypadł YouTube.com. Pierwszą dziesiątkę niezmiennie zamyka Grupa O2.pl.

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

One Reply to “(MEGAPANEL) Facebook oczko w dół, NK.pl bez zmian”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.