Znacznik “Lubię to!” nie będzie już samotny, chociaż o buttonie “Nie lubię tego!” możemy zapomnieć. Czytałem, Słuchałem, Oglądałem i Chcę – tak będą nazywać się nowe przyciski na Facebooku. Według TechCrunch podczas czwartkowej konferencji deweloperów f8 portal Marka Zuckerberga zaprezentuje narzędzia do dokładniejszego “lajkowania” publikowanych na Facebooku zawartości.

Umówmy się, że nowe znaczniki to przede wszystkim WIELKI ukłon w stronę reklamodawców – dzięki nim na wskroś poznają preferencje użytkowników Facebooka.

Kiedy buttony zostaną ożywione? Na dokładną informację pozostaje nam czekać do 22 września.

Przypomnijmy, że podczas wyczekiwanej konferencji f8 Facebook zaprezentuje wiele nowości, m.in. serwis muzyczno-filmowy i podrasowane profile użytkowników.

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

One Reply to “Nowe przyciski na Facebooku”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *