Kanał Discovery przygotował genialną kampanię reklamową dla swojego reality show The Colony. A więc jak zachowali by się twoi znajomi? Rodzina? Reszta świata? Sprawdź.

The Colony będzie ponoć naprawdę realistyczne i ma poddać ciężkiej próbie 10 uczestników odciętych w opuszczonym mieście, gdy dokoła szaleje zaraza. Mają wiedzę i resztki cywilizacji, aby poradzić sobie z postapokalityczną rzeczywistością.

Jednak sam program jest dla nas mniej interesujący, niż kampania reklamowa jaką mu zaserwowano.

Gdy po obejrzeniu wprowadzającego filmu zalogujecie się za pomocą Facebook Connect na stronie http://thecolony.discovery.com zobaczycie na specjalnej stronie aktualizacje i filmy… podpisane przez waszych znajomych. Wzorem Facebooka.

Gdyby nie język angielski w którym jest cała strona, wrażenie mogłoby być naprawdę porażające, gdy widzisz twarze swoich znajomych koło informacji o śmierci, blokadach, zamieszkach i szalejącym wirusie.

Kto wie? W wypadku prawdziwej, śmiertelnie niebezpiecznej epidemii nasze konta na Facebooku mogłyby wyglądać podobnie?

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

One Reply to “ZARAZA zabija ludzkość, czyli Facebookowe co by było gdyby”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *