Brazylijska agencja reklamowa AGE Isobar pokazała, że da się w nietuzinkowy sposób reklamować prezerwatywy na Facebooku. W ramach kampanii promocyjnej kondomów o wdzięcznej nazwie OLLA agencja stworzyła fałszywe profile… niechcianych dzieci. Wszystko po to, by pokazać potencjalne skutki uprawiania seksu bez zabezpieczenia.

Co istotne owe dzieci zapraszały do znajomości na Facebooku młodych mężczyzn – niedoszłych tatusiów. Każdy bobas nazywał się tak samo, jak zapraszany do znajomości młodzieniec z tą różnicą, że po nazwisku niemowlęcia dodany był skrót Jr, czyli Junior. I tak np. John Doe dostawał zaproszenie od Johna Doe Juniora, itd.

Na dziecięcych profilach był umieszczony link do strony producenta prezerwatyw Olla. „Chcieliśmy pokazać młodzieży, jak ważne jest używanie prezerwatyw” – tłumaczą się ze swojego pomysłu przedstawiciele lateksowego imperium.

Zakładając fałszywe profile niemowląt brazylijscy spece od reklamy wielokrotnie złamali regulamin Facebooka. Ale efekt ich pracy jest imponujący, o czym przekonacie się oglądając załączone wideo.

Fajny pomysł na społecznościową kampanię promocyjną?

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

3 Replies to “Atak kondomów na Facebooku

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *