Mark Zuckerberg może być z siebie dumny. W czerwcu i lipcu Facebook osiągnął oszałamiający wynik ponad biliona odsłon – wynika z danych sieci reklamowych DoubleClick. Medialne przepowiednie o początku końca społecznościowego giganta można zatem włożyć między bajki.
W czerwcu Facebooka odwiedziło 870 milionów unikalnych użytkowników, zaś w lipcu – 860 milionów. To o ponad 100 mln więcej od całkowitej liczby użytkowników portalu Marka Zuckerberga (ponad 750 mln).
Statystyczny użytkownik Facebooka wygenerował w lipcu 1160 odsłon (40 odsłon przy każdej wizycie, spędzając na portalu 25 minut).
Na imponujące statystyki popularnego Fejsa z pewnością wpływają multimedia, gry i aplikacje serwowane na serwisie. Rosnąca liczba odsłon pokazuje, że użytkownicy Facebooka nie mają ochoty uciekać do Google+.
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
to już jest narkomania, bez jaj
ale google plus jest w fazie testowej nie kazdy moze sie tam zalogowac i byc aktywny …’/
bardzo fajne statystyk 🙂