Społecznościowy gigant zaprzecza, że traci użytkowników. Przez ostatnich kilka dni media rozpisywały się o początku końca Facebooka http://www.fejsik.pl/Facebook-p… , w związku z systematycznym odpływem użytkowników m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, czy Wielkiej Brytanii.

„Od czasu do czasu napotykamy historie o tym, że Facebook traci użytkowników w niektórych regionach” – czytamy w oficjalnym oświadczeniu popularnego serwisu społecznościowego. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego rozwoju i zaangażowania użytkowników. Ponad połowa z nich loguje się na Facebooku codziennie” – chwali się szefostwo portalu.

Z danych przytaczanych przez przedstawicieli Facebooka wynika, że społecznościowe imperium ma się coraz lepiej. Jak wyliczyły firmy badawcze comScore i Nielsen aktywni użytkownicy spędzają coraz więcej czasu na portalu – średnio 25 minut (dane z grudnia 2010 roku, wzrost o 4 minuty w porównaniu z rokiem 2009).

Skąd zatem rosnąca liczba uciekinierów? W krajach, w których 50 proc. populacji korzysta z Facebooka, przesyt tym medium był nieunikniony. Na Facebooku zostają tylko wierni użytkownicy. Ci, którzy logują się od czasu do czasu – kasują konta.

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

2 Replies to “Dementi Facebooka: nie tracimy użytkowników

  1. ja jestem na fejsie od 2006 i najbardziej mi sie podobal w latach 2006-2008. potem zrobila sie juz czysta komercha i obchodzi ich tylko zeby jak najwiecej kasy z reklam sciagnac. nawet jezeli ludzie uciekaja to FB SIE NIGDY NIE PRZYZNA to tak jakby sobie w stope strzelac

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.