Od momentu powstania w lutym 2004 roku Facebook co jakiś czas przechodził mniej lub bardziej gruntowny facelifting. Jak zmieniał się Facebook przez te 7 lat? Przekonajcie się na własne oczy.

Przypomnijmy, że wszystko zaczęło się od akademika Uniwersytetu Harvarda (USA) i serwisu TheFacebook, który był przeznaczony dla uczniów szkół średnich i studentów. Takie były pierwotne plany Marka Zuckerberga, które (na szczęście?) szybko zweryfikował. Później z nazwy serwisu zniknął zaimek „the”, a Facebook z akademickiego portaliku przekształcał się powoli, acz systematyczne, w najpotężniejsze imperium społecznościowe świata.

Dziś Facebook ma 750 milionów aktywnych użytkowników, zatrudnia ponad 2000 pracowników na całym świecie i jest niedoścignionym (jeszcze) liderem na rynku social media.

Czy tak zostanie? Zapytajcie się Google+!

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

5 Replies to “Ewolucja Facebooka (2004-2011)

  1. A ja na obiad miałem Ziemniaki i Kotlety Schabowe .. szkoda ze nie było surówki ;/ co do artykułu to nie czytałem ;D

  2. jestem na FB od 2006 i najbardziej mi sie podobal w latach 2006-2008. Potem to juz zrobila sie czysta komercjalizacja i jedyne co ich obchodzi to jak wyciagnac jak najwiecej kasy z reklam… to juz nie ten FB co kiedys. Czekam na jakas sensowa konkurencje

  3. ja nie jadlam obiadu bo nie bylo. auto mi sie popsulo musialam jechac po uszczelke pod glowica do golfa 3 gt. obchodzi to wszystkich rownie bardzo jak ten artukul.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *