Przed Wami najświeższy FanPage Trends przygotowany przez Sotrendera. Zapraszamy do lektury!

E-commerce

W e-commerce na Facebooku bez zmian. Allegro https://www.facebook.com/allegr… największym fan page’em w branży – urosło o 5 proc. zyskując 45 tys. nowych fanów. Po Allegro największy przyrost fanów (15 proc. i 37 tys. fanów) należy do strony serwisu Butyk.pl, zajmującej 3. miejsce po fan page’u serwisu Jachcenawakacje.pl. W rankingu pojawił się Supersklep.pl, który choć na razie z niewielką liczbą fanów (66 tys.), to szybko awansuje. W maju powiększył się o 33 proc.

Facebookowe strony Buty oraz serwisu Allegro niezmiennie angażują najwięcej fanów. Kocham Buty i Torebki https://www.facebook.com/Kocham… znów na czele rankingu, Allegro na drugim miejscu zaangażowało niewielu więcej fanów, niż Butyk.pl i Deezee.pl. Kolejne miejsca, podobnie jak w ubiegłym miesiącu, zajmują StyloweButki.pl oraz HustlaStore. Z ilością zaangażowanych fanów pokrywa się ranking Talking About.

Fan page Kocham Buty i Torebki szczególnie wyróżnia się pod względem interaktywności. Tu kolejne wysokie wyniki zajmują pozostałe strony branży obuwniczej. Nie dościga ich Allegro, które zajmuje skromne 5. miejsce.

Zakupy grupowe

Również niewiele zmienia się od kilku miesięcy w tej branży. Na największej stronie, prowadzonej przez serwis Citeam https://www.facebook.com/Citeam… , przybywa fanów jako jedynej w branży. Cieszy się ona także największą interaktywnością i liczbą zaangażowanych fanów, o które walczą Gruper i Groupon Polska. Citeamowi nie udało się utrzymać dużej liczby mówiących o nim z poprzednich miesięcy, mniej też mówiło się o OKaziku. Zwiększył tą liczbę natomiast Gruper, który jednak nadal w rankingu Talking About nie dościga Citeamowi.

Blogi

Facebookowa strona Ubóstwiam zakupy! https://www.facebook.com/ubostw… jest wciąż największym polskim blogowym fan page’em. Maffashion nadal dynamicznie się rozwija, w maju powiększyło się o 16%. W tym miesiącu strona zdystansowała się od Moich Wypieków, które znów zajmują trzecie miejsce. Nadal szybko rozwijają się też strony PrzerwaNaReklame.pl oraz Jessica Mercedes.

Maffashion https://www.facebook.com/MAFFAS… jest nadal najbardziej interaktywnym i zarazem angażującym największą ilość fanów fan page’em. Dobrze sobie radzi też Jessica Mercedes, która zajmuje drugie miejsca rankingów. Pokolenie IKEA spadło z 3. na 8. miejsce rankingu ilości zaangażowanych fanów, choć nadal utrzymuje najwyższy wśród blogów procent zaangażowanych. Na 3. miejscu rankingu zaangażowanych znalazła się Poprawna polszczyzna. W rankingu interaktywności 3. miejsce należy do White Plate’a, który zepchnął Idosk8.com na miejsce czwarte.

W rankingu najczęściej wspominanych stron prowadzi Maffashion. Choć coraz więcej mówi się o Jessice Mercedes (miejsce 2.) oraz Ubóstwiam zakupy! (miejsce 3.). W rankingu Talking About zarówno strony Pokolenie IKEA i PrzerwaNaReklame.pl znalazły się niżej niż przed miesiącem.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

2 Replies to “Fanpage Trends: E-commerce, blogi, zakupy grupowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *