Walcząc z wszechobecnym na Facebooku spamem ekipa Marka Zuckerberga utrudniła twórcom gier generowanie za naszym pośrednictwem agresywnych powiadomień o kolejnych wirtualnych sukcesach naszej farmy, wioski czy… akwarium i prośby o nagabywanie innych.
Jednak to nie powstrzymało firmy Zynga – twórcy Farmville, w zdobyciu 5 milionów użytkowników dla ich najnowszego dziecka http://www.facebook.com/frontie… FrontierVille. Sugestie, aby ogłosić wszystkim w jaki sposób marnujemy aktualnie czas, są po prostu częstsze, a nagrody za spamowanie innych większe, choć wciąż wypłacane w wirtualnych dobrach.
Jednak nie ograniczono się tylko do prób wirusowego zarażania niewinnych fejsbukowiczów nową grą. Zynga wydaje miliony dolarów dziennie na reklamy na Facebooku i przyłożyła się do prac nad grą, która choć wciąż pełna błędów – jak to wersja beta – jest znacznie bardziej rozbudowana niż Farmville.
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
Spotkaliście się już z tym? Na mojej twarzy maluje się teraz zaskoczenie