Generacja Y, czyli pokolenie wyżu demograficznego z lat 80. ub. stulecia, skupia się na biznesowym wykorzystaniu Facebooka – wynika z analiz Millennial Branding. Co wcale nie oznacza, że użytkownicy w wieku od 18 do 29 lat mają w nosie społecznościowe kontakty towarzyskie.

Dobre CV to podstawa. Aż 80 proc. przedstawicieli Generacji Y informuje na Facebooku o co najmniej jednej ukończonej szkole (lub uczelni). Tylko 36 proc. pisze o karierze zawodowej.

Gros z nich określa siebie mianem „właściciela”. Wszystko wskazuje więc na to, że lwia część młodych ludzi postawiła na własną działalność gospodarczą.

W jakich branżach najczęściej pracują przedstawiciele Generacji Y? Ilu mają przyjaciół na Facebooku?

Dowiedz się więcej o pokoleniu y i z.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *