Pamiętacie jeszcze o serwisie Google+, który miał rozdeptać Facebooka? Wyobraźcie sobie, że ten serwis ciągle istnieje, ma się całkiem przyzwoicie i nawet znajduje się w kręgu zainteresowań analityków.

Ekipa Pardot przygotowała ciekawą infografikę dla marketerów zainteresowanych promocją marki/marek na portalach społecznościowych. Google+ nie jest drugim Facebookiem ale mimo wszystko warto zainteresować się platformą. Cały czas myśląc o promocji marki.

G+ to wybitnie samczy portal – 67 proc. użytkowników serwisu stanowią mężczyźni, którzy chętnie publikują zawartości na swoich profilach. Przeciętny wyznawca G+ ma 28 lat i jest zakochany w nowych technologiach, technice i branży IT.

Świadczą o tym choćby trzy topowe brandy w serwisie w maju br.:

– Android https://plus.google.com/1046294…
– Mashable https://plus.google.com/1134938…
– Chrome https://plus.google.com/1005855…

Przeciętny użytkownik Facebooka jest o 10 lat starszy. Najpopularniejszą aktywnością na portalu Marka Zuckerberga jest „lajkowanie”.

Trzy topowe brandy na Facebooku w maju br.:

– Coca-Cola https://www.facebook.com/cocaco…
– Disney https://www.facebook.com/Disney
– Starbucks https://www.facebook.com/Starbu…

Biorąc pod uwagę te wszystkie różnice warto działać na dwa fronty wykorzystując potencjał obu platform. Przed rozpoczęciem marketingowej wojny warto przestudiować ciekawą infografikę będącą porównaniem Facebooka i Google+. Obrazek numer 2. Nie przegapcie.

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

2 Replies to “Google+ kontra Facebook: Co się bardziej opłaca?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *