Niełatwo jest przykuć czyjąś uwagę na Fejsie. Tysiące firm z całego świata dwoją się i troją aby zdobyć na portalu jak najwięcej połączeń. Jak wzbudzić to zainteresowanie? Przede wszystkim za pomocą zdjęć, które na Facebooku sprzedają się o niebo lepiej od filmów. I te zdjęcia dodawać w piątek rano.
Z najnowszych badań firmy Vitru zajmującej się marketingiem społecznościowym wynika, że posty ze zdjęciami mają o 22 procent więcej wizyt niż te z video i aż o 54 procent więcej niż posty zawierające sam tekst. Najlepiej wklejać je rano. Posty zamieszczane przed południem mają o 65 proc. wyższą klikalność niż te zamieszczane później.
Skąd taka tendencja? Być może z lenistwa użytkowników Facebooka – obejrzenie zdjęć zajmuje mniej czasu niż filmów. Poza tym jest coraz więcej mobilnych użytkowników portalu, którzy ze swoich iPhonów wrzucają fotografie przez całą dobę. Pamiętajcie: Fejsbukowy lans najskuteczniejszy przed południem!
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
Niepokojąco mało osób o tym wie, a przecież to jest bardzo ważne. Nie uważacie?