Reklamówki na Facebooku nie pozostają niezauważone. Kto najczęściej „lajkuje” banery? Osoby po pięćdziesiątce są bardziej skłonne do klikania reklam na portalu Zuckerberga, niż internauci między 18. a 29. rokiem życia – wynika z badań prowadzonych przez 10 miesięcy przez Social Code.

Co jeszcze udało się ustalić?

– kobiety po 50. roku życia klikają reklamy o niespełna 32 proc. częściej niż młodsi użytkownicy Facebooka,

– mężczyźni po pięćdziesiątce najrzadziej klikają „lajki” przy reklamach,

– młodzi mężczyźni klikają reklamy częściej niż kobiety.

Wniosek? Starsze damy są niezwykle cenne dla społecznościowych marketerów, choć w przypadku młodych wilczków lepiej sprawdza się marketing wirusowy.

Co ważne w trakcie badania spece z Social Code analizowali dane pochodzące z 50 mln firm.

A czy Wy klikacie reklamy na Facebooku?

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

One Reply to “Kogo kręcą reklamy na Fejsie?”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *