Reklamówki na Facebooku nie pozostają niezauważone. Kto najczęściej „lajkuje” banery? Osoby po pięćdziesiątce są bardziej skłonne do klikania reklam na portalu Zuckerberga, niż internauci między 18. a 29. rokiem życia – wynika z badań prowadzonych przez 10 miesięcy przez Social Code.
Co jeszcze udało się ustalić?
– kobiety po 50. roku życia klikają reklamy o niespełna 32 proc. częściej niż młodsi użytkownicy Facebooka,
– mężczyźni po pięćdziesiątce najrzadziej klikają „lajki” przy reklamach,
– młodzi mężczyźni klikają reklamy częściej niż kobiety.
Wniosek? Starsze damy są niezwykle cenne dla społecznościowych marketerów, choć w przypadku młodych wilczków lepiej sprawdza się marketing wirusowy.
Co ważne w trakcie badania spece z Social Code analizowali dane pochodzące z 50 mln firm.
A czy Wy klikacie reklamy na Facebooku?
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
mnie reklamy wkurzaja i staram sie nie kupowac tych produktów