Mazda2 jest niekwestionowaną gwiazdą jednej z najnowszych fejsbukowych gier motoryzacyjnych DriverVille. Gra wciąga i jest świetnym posunięciem marketingowym japońskiego producenta samochodów.
W grze http://www.facebook.com/Mazda jest całe mnóstwo akcentów reklamowych ale nie powinno to nikomu przeszkadzać w dobrej zabawie. Dużo informacji o nowym modelu Mazda2, które mają zainteresować potencjalnych klientów samochodem i w efekcie zachęcić ich do kupna.
Gra jest prosta – należy pokonywać kolejne etapy wyścigu zbierając po drodze jak największą liczbę punktów. O wszystkim można poinformować znajomych na fejsbukowej ścianie.
Nagrodą główną jest samochód Mazda2. Co tydzień zaś można zgarnąć iPoda touch. Dacie się skusić?
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
Polecam ten artykuł wszystkim, którzy cenią sobie mądre i przemyślane treści.