Kukurydziane chrupki i chipsy wygrały z rapem i ciasteczkami. Producent zimnych przekąsek Frito-Lay jest nowym rekordzistą Guinessa w liczbie zebranych fanów na Facebooku w ciągu jednej doby. Między 11 a 12 kwietnia na fanpejdżu pojawiło się 1,571,161 nowych znaczników „Lubię to!”.
Tym samym Frito-Lay pobił poprzedni rekord należący do amerykańskiego rapera Lila Wayne’a, który wynosił 588243 „lajki”. Jeszcze wcześniej bezkonkurencyjny w tej kategorii był producent ciasteczek Oreo, z liczbą ponad 114 tys. „lajków” w ciągu 24 godzin.
Jak nowemu rekordziście udało się zdobyć tylu fanów w tak krótkim czasie? Marketerzy z Frito-Lay spisali się na medal – firma ustawiła specjalną kuchnię przy Times Square w Nowym Jorku, a kulinarne popisy były transmitowane na stronie fanowskiej na Facebooku. To był strzał w społecznościową dziesiątkę.
Teraz Frito-Lay ma na FB ciut ponad 1,9 mln fanów: http://www.facebook.com/FritoLa… . Ciekawe, kto zdetronizuje chrupki?
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
To coś więcej niż artykuł – to prawdziwa podróż intelektualna.