Najpopularniejszy przycisk społecznościowy skończył… roczek. Wszystkich, którzy byli święcie przekonani, że facebookowy „lajk” był na portalu od zawsze, wyprowadzamy z błędu. Facebook po raz pierwszy zaprezentował swoją usługę w kwietniu 2010 roku, podczas konferencji deweloperskiej F8 – słusznie zauważa serwis internetstandard.pl.

Dziś już wiemy, że przycisk „Lubię to!” był (i jest) strzałem w dziesiątkę. Codzienne miliony osób „lajkują” posty, komentarze, zdjęcia i strony fanowskie. Pomysł Facebooka zainspirował właścicieli innych serwisów, nie tylko tych społecznościowych – Nasza-klasa ma przycisk „Fajne”, a Google – „+1”.

Marki i gwiazdy biją się o „lajki” na Facebooku. Najwięcej znaczników „Lubię to!” zgarnia nastoletni gwiazdor Justin Bieber – ponad 3,6 mln miesięcznie, tuż za nim plasuje się Lady Gaga z oszałamiającą liczbą ponad 1,8 mln „lajków” w ciągu ostatnich 31 dni – https://www.fejsik.pl/TOP-10-Naj… .

Wyobrażacie sobie Facebooka bez „Lubię to!”?

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

15 Replies to “Pierwsze urodziny przycisku „Lubię to!”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *