Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich użytkowników Facebooka polska firma zrobiła polską aplikację http://apps.facebook.com/scorem… Scoremaster. Jest to dziecko agencji EVO oraz należącej do jej grupy agencji Mindspot.
Scoremaster pozwala na typowanie wyników meczów piłkarskich na Mistrzostwach Świata 2010. Za każdy trafny typ użytkownik otrzymuje punkty. Wszystko jest jasno i klarownie na stronie aplikacji wyjaśnione.
Skąd pomysł na Scoremastera? – Starcie kilku pomysłów sprawiło, że choć w social media zazwyczaj realizujemy dla naszych klientów projekty związane z budowaniem i utrzymaniem społeczności internetowych to Scoremastera zrobiliśmy dla czystego fanu – mówi w wywiadzie dla Artura Kurasińskiego Juliusz Kornaszewski, szef Mindspot Communication i Media EVO Group. Iście proste wytłumaczenie!
Na Scoremasterze wyniki meczów obstawia już 50 tysięcy użytkowników a jego twórcy nie wydali ani złotówki na reklamę aplikacji. CUD? Nie, patronat medialny PC Worlda i IDG. Można tylko sobie wyobrazić co by się działo, gdyby Scoremastera wziął w swoje objęcia Polski Związek Piłki Nożnej… No to kto wygra mecz?
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
To jedna z tych lektur, która zmusza do zatrzymania się i przemyślenia.