Cheesecat: Fan page Telekomunikacji Polskiej animowany przez dwa zwariowane pluszaki jest już drugą pod względem liczby sympatyków stroną firmową w Polsce. Śmiało poczynające sobie z konkurencją maskotki mają ponad 503 tys. fanów i wzbudzają lawinę „lajków”.
Liderem wśród stron komercyjnych pozostaje Allegro. W czołowej dziesiątce najwięcej aktywnych fanów ma Radio ESKA. Według aplikacji catNaploeon.com najlepiej w ciągu ostatnich 30 dni angażował zaś fan page telewizyjnego show Polsatu „Tylko Muzyka”.
Pnące się szybko do góry pluszaki https://www.facebook.com/sercei… reklamujące produkty TP S.A. na drugie miejsce wskoczyły 8. listopada, zostawiając za plecami Radio ESKĘ https://www.facebook.com/radioe… . 13. przekroczyły barierę 500 tysięcy fanów. Dzień później ESKA także miała już ponad pół miliona sympatyków. Co fanów najbardziej ciekawi na obu stronach?
Serce i Rozum chętnie wykorzystują na Facebooku swoje powiedzonka z reklam. Czasem wystarczy, że powiedzą „Noł, senkju, senjku… baj” by fani skojarzyli to z klipem telewizyjnym i zasypali post „lajkami” (w przypadku tego zwrotu było ich 5245). Reklamy TP powoli przenikają więc do języka codziennego internautów.
ESKA z kolei buduje relacje ze słuchaczami wokół aktualnych wydarzeń na antenie, wciągając słuchaczy w interakcję z prowadzącym.
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
Zaje..sta kampania reklamowa. Usługi g..niane ale reklamowka super.