Wielki sukces Electronic Arts (EA). Facebookowa wersja Simsów – The Sims Social – cieszy się gigantyczną popularnością. Każdego dnia bawi się nią 4,6 mln użytkowników portalu Marka Zuckerberga – wynika z obliczeń AppData.

Kilka dni po wyjściu ze strefy beta gra The Sims Social plasuje się bardzo wysoko w rankingu najpopularniejszych aplikacji na Facebooku, zajmując obecnie 6. miejsce (zestawienie DAU – daily active users).

Czym społecznościowa wersja Simsów różni się od tej tradycyjnej? Zawiedzeni będą gracze-sadyści – w The Sims Social nie da się wykończyć Sima. No i ten nachalny product placement – w grze reklamuje się pączkowa sieć restauracyjek Dunkin’ Donuts. A te są cholernie kaloryczne.

Ale to nie wszystkie różnice. Na Facebooku inne Simy są kontrolowane przez znajomych gracza. Nie ma tu jednak interakcji w realu – można za to obejrzeć powtórki wideo ze spotkań Simów. Poza tym nie da się tu kontrolować całej rodziny Simów i stworzyć simowej generacji.

Poza tym wszystko po staremu – kreacja Sima, budowanie domu Sima, spełnianie zachcianek Sima, zarabianie kasy. Wirtualnej, rzecz jasna.

Wszystkich simoholików zapraszamy do gry: https://www.facebook.com/TheSim… . Według informacji udostępnionych na fanpejdżu aplikacja ma blisko 21 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. Czapki z głów.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

6 Replies to “Simsy szturmują Facebooka

  1. ej a mozna rozmnazac simy czy nie?bo ja mam np status ze juz chodza ze soba i nie wiem moze byc slub czy nie i dzieci

  2. „Poza tym nie da się tu kontrolować całej rodziny Simów i stworzyć simowej generacji.” – czytanie nie boli

  3. Hahaha,gracze sadysci,dobre!;) Mi sie ta gra srednio podoba,bo proponuja zaplate w realu za wirtualna kase zamiast udostepnic wiecej wirtualnych mozliwosci zarabiania. I tym sposobem musze sadzic kapuste;]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *