Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej natchnęły jednego z najbardziej rozpoznawalnych producentów ubrań sportowych do futbolowych rozgrywek na FB. Dzięki aplikacji Adidas Matchups http://apps.facebook.com/matchu… można nieźle się zabawić a przy okazji zgarnąć ekskluzywne nagrody.
Najprościej rzecz ujmując „The Quest” Adidasa to wirtualne zakłady bukmacherskie. Od prawdziwych różnią się tym, że nie trzeba stawiać prawdziwej kasy. Adidas zaprasza wszystkich fanów futbolu do zaangażowania się w rywalizację, która porównuje umiejętności kluczowych graczy narodowych reprezentacji piłkarskich.
Wygrywają gracze z największą ilością punktów, które można zdobywać nie tylko prognozując wyniki lecz także angażując się na forum. Mało tego. Adidas premiuje każdy post gracza, który polubią inni. Krótko mówiąc – to fejsbukowy, piłkarski program lojalnościowy.
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
To jest ten rodzaj tekstu, który warto polecić każdemu.