Kreatywna reklama po nowozelandzku? Proszę bardzo. Eksperci do spraw promocji LG postawili na Facebooka. Na jednym z budynków w Auckland zawisła gigantyczna społecznościowa instalacja.
Multimedialna i interaktywna Oś czasu w realu ma ponad 7 metrów wysokości. Dzieło zatytułowane 'Face-to-Facebook’ wykonała grupa artystów z Otisem Frizzellem na czele.
Skąd pomysł na gigantyczną ścianę? To element kampanii marketingowej LG.
Na Facebooku https://www.facebook.com/pages/… fani mogli zgłaszać swoje propozycje postów, które następnie zostały odtworzone w realu – w postaci szkiców, komunikatów przez megafon itd. Można było też poczatować. Do tego konkursy, appka https://www.facebook.com/LGNZ?s… i live streaming do sieci. Bosko.
Może w Polsce pojawi się kiedyś podobna instalacja? Chcielibyście?
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.