To największe społecznościowe starcie w polskim internecie. Z ziemniakami w roli głównej. Kto wygra rywalizację w jedzeniu frytek? Sympatycy Naszej Klasy czy Facebooka? To rozstrzygnie konkurs “Najfrytkowniejsi przygotowany przez Aviko. W ciągu pierwszych czterech dni 2 tysiące uczestników gry zjadło ponad 14 ton wirtualnych frytek. Pierwszy dzień należał do fanów NK, ale 3 dnia sympatycy Facebooka zdecydowanie przejęli prowadzenie w rankingu. Nieźle się zaczyna!
Rywalizacja konkursowa polega na uczestnictwie w grze zręcznościowej na stronie http://www.najfrytkowniejsi.pl dostępnej w dwóch wersjach – tradycyjnej i takiej, gdzie uczestnik musi dosłownie ruszyć głową, aby zjadać frytki. Technologia augmented reality sprawia, że kamera internetowa przenosi ruch głowy uczestnika bezpośrednio do gry – im więcej uda mu się złapać frytek, tym więcej punktów zdobędzie.
Wyniki i zdjęcia z walki o każdą frytkę uczestnik może publikować na swoim profilu w nk lub FB. Opłaca mu się też zachęcać innych do uczestnictwa w konkursie, bo to jak bardzo atrakcyjną nagrodę zdobędzie, zależy od tego czy jego społeczność wygra. A jest o co walczyć: iPady, iPhony i Macbook Unibody White czekają na najlepszych. Drobniejsze nagrody można zdobyć każdego dnia.
Komunikacja konkursu “Najfrytkowniejsi, w którym rywalizują ze sobą zwolennicy NK i Facebooka opiera się na trzech polach: w serwisach społecznościowych – NK.pl, Facebook.com oraz na wybranych serwisach internetowych. Smacznego!
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
Czytając to, dostrzegłem, jak wiele jeszcze mogę się nauczyć.