Ruszyła kampania „Zapinam Pasy”. Jej ambasadorami są między innymi: Krzysztof Tyniec, Radosław Pazura, Ewa Gawryluk, Krzysztof Skiba, Waldemar Błaszczyk, Renata Gabryjelska, Adam Wolski, Tomasz Karolak, Anna Korcz i Joanna Jabłczyńska.
Celebryci 7 grudnia uczestniczyli w wyjątkowej sesji zdjęciowej, która miała miejsce w warszawskim Teatrze IMKA. Co kilkadziesiąt minut, poczynając od godziny 10:00, kolejni Ambasadorzy siadali na symulatorze zderzeń, opowiadali o swoich wrażeniach i zachęcali internautów, aby ci dołączali do społeczności zapinającej pasy. A nade wszystko – po prostu je zapinali.
To całodniowe wydarzenie miało oprawę happeningu i będzie kontynuowane tu http://facebook.com/zapinampasy
– Cała kampania jest realizowana non-profit – całkowicie bezgotówkowo – przez wolontariuszy. Siłą kampanii jest to, że jej brendem jest hasło „Zapinam Pasy” – mówi Fejsikowi Franciszek Małecki-Trzaskoś, przedstawiciel organizatorów przedsięwzięcia.
Co ciekawe – kampanii nie wspierają i nie będą wspierać koncerny motoryzacyjne i ubezpieczyciele, nie wspierają koncerny medialne ani paliwowe. Intencją organizatorów jest zbudowanie społeczności która w portalach społecznościowych zaświadczać będzie o zapinaniu pasów. Dacie się namówić?
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
Czytając takie rzeczy, aż chce się otwierać komputer