W minionym tygodniu na Facebooku wystartowała najnowsza kampania Chupa Chups, której bohaterem jest kultowa maskotka Chupa Chuck – oficjalny Król Lizaków.

Pierwsza odsłona kampanii przebiega pod odważnym hasłem „Chuck na prezydenta!”, w której maskotka marki walczy o elektorat wyborczy w drugiej turze odbywających się równolegle wyborów prezydenckich.

Fanpejdż „Chuck na prezydenta!” http://www.facebook.com/Prezyde… z hasłem wyborczym „Wyluzuj narodzie” w ciągu kilku dni zgromadził ponad 13 tysięcy fanów i jest w tej chwili najszybciej rosnącą polską stroną firmową.

– Chupa Chups to marka z ponad 50-letnią tradycją, ale młoda duchem. Dlatego nie mogło zabraknąć lizaków Chupa Chups i kultowej już maskotki, Chupa Chuck’a na Facebooku. Profil Chupa Chuck’a bawi, śmieszy i jest słodkim sposobem na wyluzowanie po stresach dnia codziennego. Liczymy na to, że cała kampania marki Chupa Chups będzie cieszyła się dużą popularnością i na stałe zagości w świadomości użytkowników Facebooka – mówi Fejsikowi Marta Leszczewska, odpowiedzialna za kampanię reklamową Chupa Chups.

Działania online wsparte będą również eventami oraz akcjami specjalnymi na innych platformach WWW. W minioną sobotę Chuck był honorowym patronem cyklicznej warszawskiej imprezy Szparka Sunrise Sessions, na której u boku lizakowego kandydata na prezydenta stanęły gwiazdy polskiego show biznesu, m.in Kuba Wojewódzki oraz Kasia Sowińska.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.