Niedługo w kinach ma się pojawić film Davida Finchera „The Social Network”, który historię Facebooka opowiada jak jakiś thriller pełen seksu i zdrady. Teraz ogłoszono, że również historia powstania wyszukiwarki Google doczeka się ekranizacji.

Film na podstawie książki Kena Auletty „Googled: The End of the World As We Know It” ma być inny. O ile w przypadku Facebooka Fincher próbuje podbić widza sensacją, o tyle twórcy filmu o Google, chcą postawić na pozytywny przekaz i pokazać jak Larry Page i Sergey Brin udowadniali, że „można robić pieniądze bez czynienia zła”

Będzie to historia o dwóch młodych chłopakach, którzy stworzyli firmę, która zmieniła świat, a teraz świat w zamian zmienił ich. Sercem filmu będzie to ich wspaniałe hasło – nie czyń zła. W pewnym momencie w rozwoju firmy tak dużej i potężnej to hasło staje się zagrożone. Czy można pozostać w zgodzie z tak szlachetnymi zasadami kiedy stało się tak bogatym i potężnym jak ta firma? Chcemy pokazać Sergeya i Larry’ego w pozytywnym świetle i mamy nadzieję, że film będzie tak interesujący jak firma, którą stworzyli – mówi o filmie producent Michael London.

Produkcją zajmie się firma Groundswell Prods.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.