Zapytajcie komuszków. Wie o tym doskonale Sojusz Lewicy Demokratycznej z Grzegorzem Napieralskim na czele. Członkowie partii lansują się w Internecie a ich sieciowa propaganda szczególnie widoczna jest na Facebooku. Szefostwo Sojuszu rozesłało członkom poradnik o tym, jak najlepiej i skutecznie zaprezentować się podczas kampanii wyborczej. Samorządowa potyczka już za pasem.

– Mocno stawiamy w tych wyborach na kontakt interaktywny. Kampania wyborcza teraz głównie zaczyna toczyć się w sieci. Chcemy więc, aby nasi kandydaci wypadli w tym jak najlepiej – mówi Łukasz Naczas, szef biura medialnego SLD i jednocześnie autor poradnika. Niektórzy już wypadają. Na FB od dawna lansują się Napieralski http://www.facebook.com/grzegor… , Olejniczak http://www.facebook.com/wojciec… i Senyszyn http://www.facebook.com/profile… .

Co w poradniku znajdą członkowie partii? Informacje, jakimi zdjęciami chwalić się na portalach społecznościowych, gdzie szukać dobrych webmasterów czy jak prowadzić bloga. I najważniejsze – „sojusznicy” powinni w sieci wypadać jak najbardziej naturalnie. Udaje im się?

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.