Pan Adidas postanowił zdobyć jak najwięcej polskich fanów na Facebooku. Być może nowa społecznościowa kampania ma za zadanie zdobycie serc obrażonych na markę młodych gniewnych, którzy jeszcze całkiem niedawno nawoływali do bojkotu Adidasa http://www.fejsik.pl/Wielki-boj… .

Nowy fanpejdż nazywa się adidas Running Polska i znajdziecie go tu: http://www.facebook.com/adidasR… . Na stronie informacje o imprezach biegowych, porady i ciekawostki. Miejsce zarówno dla wytrawnych biegaczy, jak i dla tych biegających okazjonalnie.

Na stronie kilka zakładek, w tym także te intensywnie promocyjne – „adidas news” i jeszcze bardziej promocyjne – „adidas Running Spot”, czyli mobilny sklep, który będzie podążał za polskimi maratonami i zawodami biegowymi: „Eksperci marki odpowiedzą na wszystkie pytania i doradzą, w jakich butach najlepiej otworzyć tegoroczny sezon wiosna – lato 2011” – dowiadujemy się od inicjatorów facebookowego szaleństwa Adidasa. Cholera, a jak ktoś lubi chodzić boso? Albo w drewniakach?

Co jeszcze? Adidas od zawsze współpracował z najlepszymi sportowcami. Firmę na to stać. W tym roku polskimi ambasadorami marki zostali wielokrotna rekordzistka i mistrzyni świata w skoku o tyczce, Monika Pyrek oraz reprezentant Polski w piłce nożnej i zawodnik Legii Warszawa, Ariel Borysiuk. Na fanpejdżu mają się pojawić ekskluzywne fotografie z backstagu sesji dla sportowego giganta.

Na razie fanów strony jak na lekarstwo, ale ta dopiero raczkuje. Znając przebiegłość adidasowych marketerów można się spodziewać, że fanpejdż niebawem wystrzeli w górę. Ale idea promocji biegania jest szczytna. Niekoniecznie w butach tej samej marki.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.