Cheesecat: Wielkie firmy coraz mocniej angażują się w obecność na Facebooku i walczą na nim o serca fanów. Serca należą do Telekomunikacji Polskiej. Oczywiście za sprawą zabawnych pluszaków występujących w spotach Serce i Rozum. Tylko w listopadzie internauci klikali ponad 81 tysięcy razy „Lubię to!” pod wygłupami dwóch reklamowych celebrytów z włóczki.
Spośród komercyjnych stron na Facebooku najwięcej fanów ma Allegro https://www.facebook.com/allegr… .
Według aplikacji catNapoleon.com najbardziej ochoczo komentowane były wpisy Radia ESKA https://www.facebook.com/radioe… . Średnio codziennie pojawia się na nim 700 komentarzy. Tylko w listopadzie dwie komercyjne strony przekroczyły liczbę 500 tys. fanów (Serce i Rozum oraz Radio ESKA).
Prawdziwymi cesarzami w rzędzie wirtualnych dusz są moderatorzy firmy LPP. Zna ją już teraz prawie każdy jeśli nie ze sklepu Reserved http://www.facebook.com/Reserve… , Cropp https://www.facebook.com/croppc… czy House https://www.facebook.com/house.… , to z Facebooka. Aż trzy największe fan page tej firmy znajdują się w czołowej 10 polskich gigantów.
W sumie wszystkie strony LPP w serwisie społecznościowym Marka Zuckerberga polubiło już ponad 1,5 miliona osób! Tylko w listopadzie strony tej firmy powiększyły się o 74 250 fanów. Średnio na każdym fan page’u LPP pojawiają się 723 komentarze w miesiącu.
Więcej w załączonej tabeli.
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
fnapejdże LPP to ściema. Więcej aktywności – lajków i komentów mam na swojej stronie z 20k fanów niż LPP na wszystkich swoich do kupy wziętych…