W miniony weekend fabryce Walta Disneya stuknęło 100 milionów fanów. Od razu precyzujemy, że nie chodzi o jedną stronę fanowską, lecz o ponad dwieście oficjalnych fanpejdży. Co piąty użytkownik serwisu jest zakochany w Disneyu!
Spece od marketingu społecznościowego Disneya doskonale rozumieją zasadę, że na Facebooku należy myśleć globalnie, lecz działać lokalnie. Fabryka bajek zaczęła intensywnie udzielać się w serwisie społecznościowym od sierpnia 2009 roku i w ciągu zaledwie roku zgromadziła 60 milionów „lajków”. To oznacza 5 milionów nowych fanów każdego tygodnia. Większość z nich żywo interesuje się działalnością Walt Disney Company. Są wierni i oddani.
Żeby uczcić swój społecznościowy sukces fabryka snów Walta Disneya wypuściła w eter film pokazujący progres firmy na Facebooku. 70 procent fanów korporacji to kobiety. 60 procent z nich jest spoza USA.
Jest się od kogo uczyć!
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
To artykuł, który rzuca nowe światło na wiele znanych kwestii.