Aplikacja Paczkobranie w 10 dni zdobyła ponad 100 000 fanów. Tylu fanów nie zdobył w tak krótkim czasie nawet Jezus.
Paczkobranie wystartowało 22 czerwca. Konkurs powiązany z aplikacją dostępny jest pod adresem http://apps.facebook.com/paczko… O co chodzi? W konkursie użytkownicy muszą wskazać jedną z osiemdziesięciu skrytek wirtualnego Paczkomatu, w której ich zdaniem ukryte są nagrody. Zwycięzcą zostaje użytkownik, który jako pierwszy trafnie wytypuje numer skrytki.
Konkurs będzie trwał do odwołania w edycjach organizowanych dwa razy w tygodniu. W każdej z nich uczestnicy mogą wygrać nagrody ufundowane przez sklepy internetowe będące partnerami usługi Paczkomaty.
– Do tej pory w dwóch edycjach Paczkobrania wzięło udział ponad 134 000 użytkowników, a sam fanpejdż Paczkomaty 24/7 liczy sobie już ponad 100 000 fanów. Co ważne, liczba ta stale rośnie. Z aplikacji konkursowej użytkownicy wysłali już 587 696 zaproszeń a Paczkomaty 24/7 stały się największą polską stroną firmową na Facebooku – mówi Fejsikowi Dawid Trzeciak, z agencji WeAreMedia.
Jedynie 0,74 % fanpejdżów na Facebooku w skali całego świata, może poszczycić się sześciocyfrową liczbą użytkowników. Milion fanów przekroczyło zaledwie 247 witryn. No cóż, pozostaje tylko czekać na odpowiedź Poczty Polskiej i Polskiego Związku Hodowców Gołębi Pocztowych.
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
Tyle, jeśli chodzi o podsumowanie tematu