Filmiki na Facebooku? Niekoniecznie. Z najnowszych danych comScore wynika, że spada liczba użytkowników, którzy oglądają wideo na portalu. W marcu br. liczba oglądaczy była o 8 proc. niższa niż w analogicznym okresie 2011 roku – facebookowicze zaliczyli 45073 unikalne wyświetlenia – donosi AllFacebook.
Co warte podkreślenia przeciętny społecznościowy widz poświęcił na oglądanie wideo na popularnym Fejsie 21,3 minuty. To wzrost o 11 proc. w porównaniu z ub. rokiem.
W tym samym czasie zyskały strony Yahoo!, dokładnie o 8 proc. Wynik Yahoo! to 60609 unikalnych wyświetleń. Średnio każdy wideomaniak poświęcił w marcu br. 72,4 minuty na oglądanie klipów na witrynach Yahoo!.
W filmowym zestawieniu dominuje Google i YouTube – 400 minut na każdego widza i 146097 unikalnych wyświetleń. I o 2,9 mln widzów więcej niż w ub. roku. Czapki z głów, chociaż ten wynik nie powinien nikogo dziwić.
Czy oglądacie wideo na Facebooku?
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
w życiu! youtube lepszy
Tendencja to share’owania wszystkie co się właśnie się słuchało na YT zniechęca znaomych po jakimś czasie to odtwarzania pewnych osób linków