Filmiki na Facebooku? Niekoniecznie. Z najnowszych danych comScore wynika, że spada liczba użytkowników, którzy oglądają wideo na portalu. W marcu br. liczba oglądaczy była o 8 proc. niższa niż w analogicznym okresie 2011 roku – facebookowicze zaliczyli 45073 unikalne wyświetlenia – donosi AllFacebook.

Co warte podkreślenia przeciętny społecznościowy widz poświęcił na oglądanie wideo na popularnym Fejsie 21,3 minuty. To wzrost o 11 proc. w porównaniu z ub. rokiem.

W tym samym czasie zyskały strony Yahoo!, dokładnie o 8 proc. Wynik Yahoo! to 60609 unikalnych wyświetleń. Średnio każdy wideomaniak poświęcił w marcu br. 72,4 minuty na oglądanie klipów na witrynach Yahoo!.

W filmowym zestawieniu dominuje Google i YouTube – 400 minut na każdego widza i 146097 unikalnych wyświetleń. I o 2,9 mln widzów więcej niż w ub. roku. Czapki z głów, chociaż ten wynik nie powinien nikogo dziwić.

Czy oglądacie wideo na Facebooku?

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

2 Replies to “Coraz mniej osób ogląda wideo na Facebooku

  1. Tendencja to share’owania wszystkie co się właśnie się słuchało na YT zniechęca znaomych po jakimś czasie to odtwarzania pewnych osób linków

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *