Zniknął fanpejdż polskiej marki odzieżowej Cropp. Jak doniósł serwis facebooktrends.pl, wszystkie strony fanowskiej należące do LPP S.A. (Cropp, House, Reserved) rozsyłały linki do złośliwego oprogramowania Find Your Stalker – The Facebook Tool. Wszystko wskazuje na to, że któryś z administratorów stron fanowskich sam załapał wirusa.

Tym sposobem 250 tysięcy fanów Croppa odeszło w zapomnienie a fanstrona została wywalona z Facebooka bez ostrzeżenia. Administratorzy marki prowadzili frywolną politykę na portalu. Wpisy bywały infantylne, konkursy prowadzono niezgodnie z regulaminem Facebooka. To musiało się kiedyś skończyć banem. Tak też się stało.

Szczytem obciachu na stronie Croppa było podpisanie zdjęcia słowami „Rozpoczynamy złotą serię Twój Piczon na Czwartek”. Strzał poniżej pasa. Humor jarmarczno-koszarowy.

Fanpejdż został ukatrupiony albo za rozsyłanie spamu, albo za nadużycia i nagminne łamanie regulaminu. Niech mu ziemia lekką będzie.

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

One Reply to “Cropp wywalony z Facebooka. Dlaczego?”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *