Doskonale wiecie, że pracodawcy coraz częściej poszukują potencjalnych podwładnych na Facebooku. W 2012 roku portal stanie się poważnym konkurentem dla serwisów publikujących oferty pracy.

Przypomnijmy, że niebawem na popularnym Fejsie ma się pojawić specjalne miejsce dla poszukujących zatrudnienia. Portal Marka Zuckerberga porozumiał się już w tej sprawie z Departamentem Pracy USA. Jeśli pomysł wypali Facebook częściowo przekształci się w biznesową społeczność internetową z całodobowymi targami pracy https://www.fejsik.pl/Posredniak… .

Jak zarządzać profilem na Facebooku, by potencjalny pracodawca zwrócił na nas uwagę? O tym wszystkim opowiada infografika przygotowana przez Cachinko. Ważne:

– nie wolno ignorować Ustawień prywatności i publikować byle czego na Tablicy,
– warto na bieżąco uzupełniać informacje o przebiegu kariery zawodowej,
– warto dołączyć do grup związanych z naszą branżą,
– nie wolno zakładać, że pracodawca nie zajrzy na nasz profil,
– nie warto wdawać się w ostre polemiki i publikować skrajnie negatywnych opinii.

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *