Włosi wzięli się za kręcenie filmu o Facebooku. Póki co nagrali trailer obrazu pt. „Deathbook”. To nowy portal społecznościowy służący do nawiązywania kontaktów ze… zmarłymi.
Trzeba przyznać, że produkcja mieszkańców słonecznej Italii robi wrażenie. Niespełna trzyminutową zajawkę filmu amatorzy makaronu nakręcili za półdarmo w domowych warunkach. Ale tu liczy się pomysł, nie pieniądze wpompowane w jego realizację. Rebecca Black zaistniała przecież dzięki sumie 2,5 tys. zielonych. Kasę wyłożyła jej mama.
Podoba Wam się ta mini-produkcja? Poszlibyście do kina na „DeathBooka”?
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
gufno nie zmarli
żal d*pe sciska
… and the winner goes to ……………………………………….Mickey Mouse!
słabe fest
Sala Samobójców już była i to nasza polska.:)
to chyba jakaś jednoosobowa studencka przeróbka, a nie film…
uśmiałem się 🙂
pierwszy raz widzę lewitującą krew… dziwne…
to jakas reklama adobe after effect czy co ? ;]
Kiepsko
ale syf
Death Note? *-*
jaki death note glupku -.- ?! lipa
Zróbcie lepsze i wrzućcie potem komentujcie Polacy
ja nie mogę, co za żenada. dno
aaaaaaaahhhhhaahhaaah hhhhhaaaaha! nie moge, uważajcie, żeby Was telefon nie zaatakował! haha
Wezcie co to mialo byc??? Ale sie usmialam ze hej
ten caly facebook sie nadaje na czopa i w kosmos:) mozgi psuje tylko…. a dzieci grube po tym biegaja i tyle:D Je**c twarzbooka!!:D
Ojojoj! Wywalam komórę!
słabizna na maksa
lipaa!!!!!!
o kur*** kolejne zmarnowane 3 minuty życia…
shittttt!!!!! f..uck
dziwne powinni lepiej to dopracowac