Aż 56 proc. dorosłych internautów ma w nosie konsekwencje nieprawidłowego zarządzania wizerunkiem online – wynika z badania Microsoftu. 14 proc. ankietowanych przyznało, że na własnej skórze doświadczyło takich konsekwencji.
Utrata pracy, problem ze znalezieniem zatrudnienia czy kłopoty finansowe – to tylko niektóre skutki niewłaściwego zarządzania e-reputacją.
Dlatego warto dbać o swój wizerunek w sieci. Przypominamy, że potencjalni pracodawcy lubią inwigilować kandydatów na Facebooku. Myślenie nie boli.
Przestudiujcie infografikę.
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
A po cholerę pchać się do tej sieci? Ogólnie można przyjąć, że każdy kto ma konto społecznościowe, to przynajmniej krypto-ekshibicjonista! Bo jak nazwać inaczej chorobliwą konieczność opowiadania wszystkim o swoim życiu prywatnym? Ogólnie rzecz ujmując, to mnie nie dziwi że kandydatów do pracy weryfikują nawet w internecie! Skoro ci ludzie są na tyle głupi, żeby szpanować i pisać swoje pamiętniki w miejscach publicznych, to jaka jest gwarancja że dochowają tajemnicy zawodowej?
szpiegowanie przez ACTA
Wizeunek dla firmy to podstawa. Nie warto pozwalać, by wyszukiwarki pisały negatywną opinię firmom…