Jak się okazało najnowszy projekt dotyczący zewnętrznych reklam Facebooka został wstrzymany. Akcjonariusze firmy nie są zadowoleni z takiego obrotu sprawy.
Mimo, że wyniki testów ruchomych reklam okazały się zadowalające to firma zdecydowała się wstrzymać projekt – powiedział w wywiadzie rzecznik Facebooka.
Z oficjalnego oświadczenia wynika, że FB wstrzymuje proces po to, aby dokładniej przygotować moduł odpowiedzialny za poprawne działanie reklam. Nie wiadomo ile w tym prawdy, w sieci krążą plotki o tym, że Zuckerberg chce stworzyć całkowicie nową technologię w świecie reklamy, dlatego zdecydował się na taki ruch.
Jedynymi niezadowolonymi z takich poczynań są akcjonariusze firmy, którzy liczyli na dodatkowy zysk z zewnętrznych reklam.
Widzieliście reklamy Facebooka w internecie?
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
gry to gra
ja piernicze
śliczne
mary to głupia bajka no tak bo moi rodzie maja milenium i oni pracujam w biblotece i wiedzom jaka jest historia o strasznej mary
kookoko
koksik to ja
hej