Facebook jest jak japońska marka samochodów – co jakiś czas zmienia swoje oblicze a pod maską cały czas ten sam silnik.

Na pierwszy ogień pójdą na Facebooku galerie zdjęć. Już teraz trwają pracę nad zmianami profilów ponad 500 milionów użytkowników. Wszystko po to, żeby uprościć opowiadane przez nich historie – informują władze serwisu.

Nowa zakładka „Informacje” będzie rozbudowana. Nie będą to już tylko suche fakty o miejscu zamieszkania i pochodzenia, lecz także zdjęcia, na których użytkownik jest tagowany przez swoich społecznościowych znajomych. Mało tego. Będzie można dodawać „ważnych” przyjaciół do profilu. Oprócz informacji o pracy będzie można dodawać projekty, nad którymi obecnie się pracuje. Nic nie zmieni się natomiast w ustawieniach prywatności.

O planowanych zmianach Facebook poinformował tuż przed wywiadem z Markiem Zuckerbergiem w amerykańskiej telewizji informacyjnej CBS.

Nowy profil można łyknąć tu http://www.facebook.com/about/p… – jeśli się skusicie, Wasze konto zamieni się w jeden wielki jarmark rozmaitości.

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

One Reply to “Facelifting Facebooka – co się zmieni?”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *