Wszystko się przejada. Z badań przeprowadzonych przez Ipsos i Reutersa wynika, że jedna trzecia użytkowników Facebooka poświęca na społecznościową aktywność mniej czasu, niż jeszcze pół roku temu – donosi Mashable.

Badanie przeprowadzono na grupie 1,032 Amerykanów.

35 proc. z nich przyznało, że Facebook kręci ich coraz mniej. Tylko 20 proc. respondentów pochwaliło się większą społecznościową aktywnością.

Mało tego. Okazało się, że przeważająca część internautów ma w głębokim poważaniu reklamy serwowane na Facebooku – czterech z pięciu użytkowników portalu nigdy nie dało się skusić na społecznościowe pokusy i promocje. Oznacza to, że facebookowy marketing jest przeceniany. I nie tak skuteczny, jak się mądrym analitykom wydawało.

Ponadto respondenci zazwyczaj nie mieli bladego pojęcia na temat debiutu giełdowego portalu Zuckerberga. 44 proc. tych, którzy orientowali się w temacie przyznało, że debiut niekorzystnie wpłynął na wizerunek Facebooka.

Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.

12 Replies to “Internauci znudzeni Facebookiem?

  1. Wszystko się nudzi, to samo dzieje się z facebookiem, nie dziwi mnie to. Bo ileż razy można wrzucać linki, przeglądać zdjęcia, komentować, lajkować, wrzucać statusy? Na zdrowy rozum, nie ma to większego sensu. Nuda!

  2. FB to jest wymysł firmy RAND Corporation agendy badawczej CIA. Uważajcie ludzie, żebyście nie skończyli jak John Forbes Nash Jr (ur. 13 czerwca 1928 w Bluefield w Wirginii) – amerykański matematyk i ekonomista.

  3. FB to wywiadownia CIA i Izraela. Maja wasze kontakty, znajomych i przyszlkcy premierow, ministrow w garsci. Bedzie wiadomo jak kogo podejsc, komu dac lapowe bo przeciez sami pokazujemy nasze najlepsze kontakty bez bicia i tortur. Tak sie robi cale spoleczenstwo w dupe he he he

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *