100 milionów dolarów wystarczyło, by odwrócić uwagę mediów od premiery filmu Davida Finchera „The Social Network”. Zamiast analizować seksualne zapędy Marka Zuckerberga Amerykanie kłaniają mu się w pas dziękując za pieniądze na szkołę w Newark.
– Filmu nie widziałem. Ludzie obejrzą go i wyciągną pochopne wnioski. Dotacja (która zbiegła się z premierą „Social Network” – od red.) nie ma nic wspólnego z filmem. Te pieniądze zmienią życie 45 tys. studentów – tłumaczył się podczas konferencji prasowej Mark Zuckerberg.
Akcja Startup: Education http://www.facebook.com/startup… zamydliła wszystkim oczy. Spece Facebooka od PR-u są geniuszami. Władze Newark dziękują na wszystkie możliwe sposoby Markowi Zuckerbergowi a filmy z podziękowań zapychają YouTube’a. Jaka będzie odpowiedź Davida Finchera?
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
Każdy, kto ceni sobie oryginalne i głębokie treści, powinien to przeczytać.