Facebook idzie za ciosem. Po przekroczeniu granicy miliarda użytkowników portal wypuścił w eter spot reklamowy. Klip zatytuowany „The Things That Connect Us” zaliczył już ponad 614 tysięcy wyświetleń.
Filmik jest cholernie patetyczny – Facebook jest wyniesiony na internetowe „ołtarze”. Brakuje tu jeszcze tylko aureoli, wniebowzięcia i werbli. Przekaz jest prosty i czytelny – portal jest po to, aby łączyć – niczym krzesła, dzwonki do drzwi, mosty i samoloty. Szał.
Spot wyprodukowany przez kreatywnych z Wieden & Kennedy. Kampania reklamowa będzie realizowana w 13 krajach świata. Podoba Wam się?
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
ja bym powiedział, że facebook jest właśnie odwrotnością tych rzeczy do których porównuje się w tej reklamie. Facebook separuje ludzi bo zamiast siedzieć razem (na krzesłach), odwiedzać się (używać dzwonka, jeździć przez mosty, latać samolotem itp) siedzą w domu i się lampią w ekran. Facebook jest ikoną samotności współczesnego człowieka, dla którego jedynym realnym światem jest komputer. Haha. kompromitujące 🙂