Jakie fan page najbardziej angażowały polskich użytkowników Facebooka w sierpniu? Oto raport Socialbakers przygotowany wspólnie z faceADDICTED. Z zestawienia wynika, iż w ostatnim miesiącu wakacji najbardziej angażowała Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.
W sierpniu liczba użytkowników Facebooka w Polsce wyniosła 8,7 miliona. Wszystko wskazuje więc na to, że we wrześniu zostanie przekroczona granica 9 milionów. A na to wszyscy social media maniacy bankowo czekają. Z niecierpliwością.
Co warte podkreślenia średnia wieku użytkowników społecznościowego kolosa wynosi obecnie 38 lat. I pomyśleć, że Facebook powstał z myślą o studentach. Ale to już „zamierzchłe” czasy.
Zobaczcie, które polskie marki najlepiej radziły sobie na portalu w ostatnim miesiącu wakacji. Bez niespodzianek? Sprawdźcie, oceńcie.
Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.
Sami idioci i jak ten kraj ma sie rozwijac ?przeciez facebook jest dla niedorozwinietych,zamknietych w sobie lub dla ludzi z kompleksami :)Chcesz pogadac idz na spacer,impreze,pabu poznaj ludzi i gadaj do woli