Facebook nie mógłby się obejść bez kobiet. A najbardziej zaangażowane są na społecznościowym kolosie matki. To one najchętniej i najczęściej śledzą swoje ulubione w social mediach. Są oddane i bardzo aktywne.
Z badań* przeprowadzonych przez Burst Media wynika, że przedstawicielki płci pięknej odwiedzają społecznościowe strony co najmniej kilka razy dziennie. Czyni tak 49 proc. użytkowniczek. W przypadku panów odsetek aktywnych wynosi tylko 34 proc. Gdzie ci mężczyźni?
Mało tego. Globalnie 49 proc. użytkowników portali społecznościowych jest lojalnych wobec ulubionych marek:
– 39 proc. je wspiera,
– 35 proc. jest na bieżąco z najnowszą ofertą,
– 33 proc. korzysta z promocji,
– 28 proc. poznaje związane z brandami zawartości online,
– 19 proc. komentuje i opiniuje „markowe” aktywności na portalach społecznościowych.
*Badanie przeprowadzono na grupie 1453 dorosłych Amerykanów (powyżej 18. roku życia). Ponad 73 proc. respondentów przyznało się do społecznościowej aktywności, nie tylko na Facebooku.
Na Facebooku, Twitterze, LinkedIn czy Foursquare najaktywniejsze są panie.
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.