Moderatorzy stron fanowskich na Facebooku dostali nowe narzędzie. Od dziś mogą filtrować swoje audytorium (audytoria). Służy do tego społecznościowa ikonka z celownikiem, widoczna w statusowym okienku.
„Określ płeć, wiek, język i miejsce, aby Twoje posty wyświetlały się tylko najodpowiedniejszym osobom. Posty te będą też nadal widoczne dla wszystkich osób, które odwiedzą Twoją stronę, nawet jeśli nie należą do określonej przez Ciebie grupy odbiorców” – sugeruje Facebook. Ostatnie zdanie najlepsze.
I tak można wybrać co najmniej jeden filtr „Grupy docelowej reklamy”:
1. Płeć
2. Status związku
3. Edukacja
4. Interesują mnie
5. Wiek
6. Lokalizacja
7. Język
Niegłupie. Admini babskich fanstron przestaną spamować strumienie Aktualności mężczyzn, którzy nie są zainteresowani pewnymi aspektami damskiego jestestwa.
Co ciekawe przy wyborze płci Facebook automatycznie serwuje mężczyzn. Co za świnia. Feministki powinny wszcząć alarm, obrazić się i bojkotować Facebooka!
Wpis z archiwalnej wersji. Przepraszamy za ewentualne zmiany.
Komplikują, kombinują, po co. Starczy już tych udogodnień
w końcu tak polepszą,że wszystko popieprzą…. :/ To zaczyna być portal reklamowy,a nie społecznościowy….
aczkolwiek ta opcja mi sie podoba i to bardzo! Dawno nic takiego na fejsie madrego nie wprowadzili
Kiedy ludzie wreszczie się ograrną i przestaną wszystko lajkować. I zrozumieją że to nie zabawka tylko potężne narzędzie szpiegowsko-marketingowe