Specjaliści od fejsbukowych statystyk uruchomili program o gigancie z Palo Alto. FaceadTV to pięciominutowe show skierowane do marketerów i specjalistów social media oraz wszystkich zainteresowanych doniesieniami i plotkami związanymi z największym portalem społecznościowym na świecie. To wersja oficjalna.

W sieci można już zobaczyć pierwszy odcinek programu, który zrealizowany jest jak klasyczne newsy z dwiema różnicami: prezenterka nie jest Kamilem Durczokiem i prowadzi na stojąco. To drugie jest akurat domeną Piotra Kraśki.

Co do zawartości merytorycznej – oceńcie sami. Tematy poruszane w premierowej odsłonie FaceadTV co prawda nie są pierwszej świeżości ale w takiej formie jeszcze nad Wisłą prezentowane nie były.

„Co dwa tygodnie program dostarczy najświeższe newsy, statystyki i analizy oraz przybliży zmiany zachodzące w serwisie Facebook. Zakres tematyczny jest dość szeroki – znajdzie się coś zarówno dla miłośników portali plotkarskich, jak i ciekawe porady dla osób związanych z branżą reklamową. FaceadTV ma być pomocą dla osób, które nie mają czasu codziennie śledzić profili i blogów branżowych, a chcą być na bieżąco” – informują twórcy show. Czekamy zatem na następne odcinki.

Artykuł odtworzony z archiwalnej strony. Przepraszamy za ewentualne różnice.

One Reply to “Ruszyła polska telewizja o Facebooku. Zachwyceni?”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *